USA 2014 - Donderdag 24 juli

24 juli 2014 - El Segundo, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we rustig begonnen. We hebben tot de middag in ons hotel verbleven. Op het gemak het ontbijt en dan wat luieren aan het zwembad. Een toppertje dit hotel. Daardoor is de voorziene shopping verdwenen van het programma. Daarna zijn we naar Santa Barbara gereden voor een late lunch. Voor het eerst in 3 weken Mexicaans gegeten. Burritos stonden op de menu. Naast de pier en de stranden is er ook een mooi winkelstraat. (Dus toch shopping!) Rond 17.15 uur dan naar Los Angeles gereden naar ons laatste hotel, het Hacienda Hotel. Iets om vlug te vergeten vrees ik. Een typisch low budget airport hotel. Daarmee zit er onze reis op. Morgen brengen we de auto terug en onze vlucht is om 13.50 uur lokale tijd of 22.50 uur Belgische tijd om aan te komem rond 9.00 uur in Amsterdam. Dus morgen geen verslag want we zitten op het vliegtuig.
Hopelijk hebben jullie ook wat kunnen meegenieten van onze fantastische reis. Het was waarlijk onvergetelijk! Het was een aaneenschakeling van mooie momenten. Van oooh, over ahhh naar waow.
Een laatste keer vele groetjes vanop Amerikaanse bodem van ons alle vier

1. Annie Govaerts:
    25 juli 2014
    Het was heel plezierig om jullie elke dag te kunnen volgen, we hebben mee kunnen genieten van jullie prachtige reis! Goede vlucht terug en tot zaterdag.
  2. Eric & Wilma:
    26 juli 2014
    Dag Julie, Inge, Cédric & Kurt. We vonden het erg leuk om jullie reis te kunnen volgen en deel te kunnen nemen aan jullie avonturen. Graag horen en zien we (nog) een keer jullie "sterke" verhalen. We hopen dat jullie een plezierige terugreis gebben (gehad) en tot binnenkort.