USA 2014 - Zondag 20 juli

20 juli 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Deze avond kan kunnen we bijna geen 'pap' meer zeggen. We hebben een kleine 32 km gefietst en wie San Francisco een beetje kent, weet dat er bijna geen meter vlak is. We hebben dan ook de heuvelachtige route gekozen van Golden Gate Park naar Golden Gate Bridge. Er stond ook 'een beetje' wind te blazen op de brug. Van de brug naar Sausalito, een havendorpje aan de overkant van San Francisco. Op goed geluk zijn we op zoek gegaan om iets te gaan eten en we zijn op een fantastisch adresje uitgekomen, the Spinnaker. Van ver leek het te mooi en boven ons budget, maar dit viel nog mee. De ligging daarentegen was uitzonderlijk. Het restaurant ligt in het water en je had er een FANTASTISCH zicht op San Francisco. Het eten was ook zeer lekker. De kleine meerprijs voor het eten was het zeker waard. Daarna kwam mijn favoriete deel van de dag, terugkomen met de Ferryboot, rustig vanuit een zeteltje. Om 19.00 uur hebben we de fietsen dan teruggebracht. We waren om 11.00 uur vertrokken. Na een verkwikkende douche zijn we op zoek gegaan naar avondeten. Ook hier een goed adres gevonden, "Café Mason" in Mason Street.
Morgen onze laatste dag in SF!
We wensen jullie allemaal een prettige Nationale Feestdag. We gaan naar Alcatraz! ☺☺☺